LOVE ♥

2009年7月15日星期三

Dull Title

My Life Cant Without u
Music
Search google
find pinoeer.com.my
1set PRO DJ Package
Rm 6xxx
My dream Broken
我的病还没好啊
鼻水是酱流
打机都成问题
死命吃药
未老先衰
大7 ...
me so 'dak han'
very dak han
den go find MJ remix song
Beat it Jumpstyle
you are not alone jumpstyle
我外公病情严重
随时血管会爆毙
没有了
他..真的离开我了吗
我不想这样
我答应我会好好工作
我会怀念你
Lately no free
Whose thing me aso wont diu
u all wan how
watever u like
moody
F.U.C.K BEAUTIFUL
想干位DJ
没经验没学历
要怎么'干'
没关系
我还是不放弃我的梦想
My life cant without u
_music_
Sum ppl got c my blog
pls give comment le
ok ?
好像在拉客那样
不过拜托下拉
Dont not doubt that
Its me_ZHI
END

没有评论:

发表评论